15.11. 10
	Slova mnohoznačná, citově zabarvená
			Učivo o významu slov lze použít ve 2. až 4. ročníku. Těžiště spočívá v poznání slov mnohoznačných, okrajově jsou zmíněna jednoznačná a citově zabarvená slova.		
		
			1. Přiřazení nápisu k obrázkům.
2. Přiřazení nápisu k obrázkům.
3. Přiřazení nápisu k obrázkům.
4. Věty - nahradit obrázek slovem.
5. Obrázkové pexeso.
6. Dělení na skupiny slov (jednoznačná a mnohoznačná).
7. Nahradit ve větách slova nespisovná a hanlivá.
8. Slova lichotivá a hanlivá.
9. Hádanky se slovy zdrobnělými.
10.Neutrální a citově zabarvená slova.
		
				
			Ročníky:
																																																																																			
		
		
		
	
						Stáhnout
		počet stáhnutí: 322
	
	
	
	
	
	Další materiály tohoto autora
| 20.02. 12 | Psaní i/y v zeměpisných názvech | Stáhnout | 
| 31.01. 12 | Slovní druhy v příslovích. | Stáhnout | 
| 31.01. 12 | Hudební nástroje, noty. | Stáhnout | 
| 10.01. 12 | Zábavná čeština 2. | Stáhnout | 
| 10.01. 12 | Zábavná čeština 1. | Stáhnout | 
| 11.11. 11 | Matematika v kostce. | Stáhnout | 
| 11.11. 11 | Násobení a dělení | Stáhnout | 
| 11.11. 11 | Matematika pro prvňáky | Stáhnout | 
| 18.10. 11 | M - geometrické tvary | Stáhnout | 
| 21.09. 11 | Vyjmenovaná slova - Z | Stáhnout | 
| 18.09. 11 | Podstatná jména | Stáhnout | 
| 18.09. 11 | Malý čtenář | Stáhnout | 
| 01.06. 11 | Vyjmenovaná slova - V | Stáhnout | 
| 19.04. 11 | Vyjmenovaná slova - S | Stáhnout | 
| 17.04. 11 | Vyjmenovaná slova - P | Stáhnout | 
| 27.03. 11 | Vyjmenovaná slova - L | Stáhnout | 
| 14.02. 11 | Vyjmenovaná slova - B | Stáhnout | 
| 05.12. 10 | Slova příbuzná a tvary slova | Stáhnout | 
| 12.10. 10 | Slova souznačná | Stáhnout | 
| 12.10. 10 | Vyjmenovaná slova - M. | Stáhnout | 
| 12.10. 10 | Slova nadřazená a podřazená | Stáhnout | 
| 10.06. 10 | Protikladná slova | Stáhnout | 
| 26.05. 10 | Tvrdé a měkké souhlásky | Stáhnout | 
| 15.05. 10 | Tvrdé a měkké souhlásky - procvičování | Stáhnout | 
		© 2025		
			projektui.cz		
		|
		info@projektui.cz
		| 	
	
	
			